FAQ

FAQ

FAQ

Przed wyjazdem

Co muszę zrobić, żeby zarezerwować miejsce?

Rezerwacja miejsc na nasze wyjazdy odbywa się przez naszą stronę internetową. Przy ofercie szukaj ikony „rezerwuj”.

Czy mogę pojechać na wyjazd sam/sama?

Oczywiście! Na naszych wyjazdach na pewno poznasz mnóstwo pozytywnie zakręconych ludzi. Zostaniesz zakwaterowany/a z innymi uczestnikami w związku z czym nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych na przykład z wolnym łóżkiem w apartamencie.

Jakie dokumenty są wymagane?

To jakie będziesz potrzebował dokumenty zależne jest od kraju do jakiego się wybierasz. Na większość naszych wyjazdów wystarczy Ci dowód osobisty (pamiętaj, żeby sprawdzić jego ważność!). Może się jednak okazać, że będzie Ci potrzeby również paszport i wiza. Jeżeli masz wątpliwości odnośnie dokumentów, które potrzebujesz zabrać na dany wyjazd, skontaktuj się z nami, a rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Kiedy poznam godzinę i miejsce zbiórki?

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące danego wyjazdu prześlemy Ci drogą mailową od 7 do 10 dni przed wyjazdem.

Opłaty

Kiedy muszę wpłacić zaliczkę?

Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 3 dni roboczych od wysłania formularza z rezerwacją. Jest ona potwierdzeniem zgłoszenia. Jeżeli zaliczka nie zostanie wpłacona w tym terminie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Kiedy muszę wpłacić całą kwotę za wyjazd?

Całą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed wyjazdem. Nieuregulowanie płatności w tym terminie wiąże się z automatycznym anulowaniem rezerwacji. W takim wypadku zaliczka przepada.

Czy hotel pobiera kaucję za apartament?

Hotele i pensjonaty, do których jeździmy zawsze pobierają kaucje za apartamenty. W zależności od danego miejsca zwykle wynosi ona 50-80 euro za osobę. Dokładna wysokość kaucji podana jest zawsze w opisie wyjazdu.

Kiedy zwracana jest kaucja za apartament?

Kaucja za apartament oddawana jest po zdaniu wszystkich apartamentów przez uczestników wyjazdu. Warunkiem otrzymania zwrotu całej kwoty jest oddanie czystego i niezniszczonego apartamentu. Jeżeli pojawią się w nim znaczne szkody obsługa hotelu ma prawo zatrzymać kaucję.

Ile wynosi opłata klimatyczna?

Opłata klimatyczna zależna jest od danego kraju i regionu. Zwykle wynosi od 0,20 do 2,50 euro/dzień za osobę. Dokładna kwota opłaty klimatycznej podana jest zawsze w ofercie.

Transport

Czy mogę dojechać na miejsce własnym środkiem transportu?

Oczywiście, że możesz. W formularzu rezerwacji znajdują się pola do wybrania: transport autokarem lub transport własny. Rezygnując z transportu autokarem dostajesz rabat w wysokości 250zł.

Jakim autokarem będziemy jechać?

Stawiamy na bezpieczeństwo i komfort przejazdu. Firmy transportowe z którymi współpracujemy mają nowoczesne autokary i doświadczonych kierowców.

W jakich godzinach jest wyjazd z Polski?

Dokładna godzina wyjazdu zależna jest od miasta z jakiego wyjeżdżasz oraz od miejsca do jakiego jedziemy. Poniżej podajemy orientacyjne godziny i miejsca w jakich najczęściej organizowane są zbiórki:

  • Warszawa - 14:30 // Plac Defilad
  • Łódź - 17:00 // PKS Łódź Kaliska
  • Wrocław - 21:00 // Parking ul. Ślężna ( obok Aquaparku )
  • Poznań - 19:00 // Stacja Shell Dębina
  • Kraków - 19:00 // Parking KFC, ul. Conrada 83
  • Katowice - 20:00 // stacja paliw BP/McDonald przy hotelu Campanile

Uwaga! Miasta z których będziesz mógł pojechać autokarem dostępne są w opisie poszczególnych wyjazdów- nie zawsze możliwy jest transport z każdego z nich.

Jak powinien wyglądać mój bagaż?

To jest bardzo ważne pytanie! Ze względu na ograniczoną ładowność każdego autokaru oraz zasady bezpieczeństwa i przepisy drogowe wprowadzamy limit bagażu 25kg/osoba (bagaż podręczny 5kg, bagaż główny 20kg) oraz jeden komplet sprzętu narciarskiego lub snowboardowego. Do pokrowców ze sprzętem NIE WOLNO wkładać absolutnie nic, poza samym sprzętem. Wszelkie napoje, jedzenie i ubrania będą wyciągane i zostawiane przed autokarem. W przypadku posiadania bagażu ponad limitowego, organizator ma prawo odmówić zabrania go na pokład lub pobrać opłatę w wysokości 50 zł/kg nadbagażu.

Zakwaterowanie

Jak wyglądają apartamenty?

Apartamenty, w zależności od tego dla ilu osób są przeznaczone, różnią się od siebie głównie rozmieszczeniem sypialni i łóżek . W każdym apartamencie znajduje się łazienka oraz aneks kuchenny połączony z pokojem dziennym. W apartamentach przeznaczonych dla 4 osób najczęściej znajduje się sypialnia dla dwóch osób i rozkładana kanapa w pokoju dziennym. W sześcioosobowych apartamentach dodatkowe dwa łóżka znajdują się albo w osobnej sypialni albo oddzielonej przestrzeni. Często zdarza się, że są to łóżka piętrowe. Szczegółowy opis apartamentów znajdziesz w ofercie danego wyjazdu.

Czy bede zakwaterowany ze znajomymi?

Jeżeli dostaniemy od Was informację, że jedziecie grupą znajomych zrobimy wszystko co w naszej mocy, żebyście byli zakwaterowani razem. Jeżeli okaże się, że nie ma już dostępnych apartamentów dla ilości osób odpowiadającej Waszej grupie, rozbijemy Was na kilka mniejszych. Postaramy się jednak, żebyście byli zakwaterowani blisko siebie.

Czy mogę wynająć apartament dwuosobowy?

Czasami w naszej ofercie apartamenty dwuosobowe nie są dostępne. Istnieje jednak możliwość dopłaty za wolne łóżka. Jej wysokość zależy od danego hotelu. Jeżeli jesteś zainteresowany apartamentem dwuosobowym zapytaj nas o jego dostępność lub o wysokość dopłaty za wolne łóżka w apartamencie czteroosobowym.

Jakie jest wyposażenie aneksów kuchennych?

W aneksach kuchennych znajdziesz wszystko co jest potrzebne do przygotowania standardowych posiłków. Jest kuchenka, garnki, naczynia, sztućce, szklanki, kubki itp. Często w apartamentach znajduje się również zmywarka . Warto zabrać ze sobą ściereczki do czyszczenia, gąbkę do zmywania, płyn do naczyń i tabletki do zmywarki, żeby ograniczyć wydatki na miejscu.

Czy w apartamentach jest pościel i ręczniki?

Jest to zależne od hotelu do jakiego jedziemy. Jeżeli na miejscu nie ma pościeli piszemy o tym w ofercie i przypominamy przed wyjazdem o jej zabraniu. Natomiast jeżeli chodzi o ręczniki- zawsze zalecamy zabranie ich ze sobą. Nie jeździmy do ekskluzywnych hoteli więc ręczniki dostępne w apartamentach nie zawsze zachęcają do używania.

Pobyt

Jakie atrakcje na nas czekają?

Moglibyśmy bardzo długo wymieniać jakie atrakcje czekają na Was na naszych wyjazdach… Jednak najlepiej będzie jak pojedziecie z nami i przekonacie się sami! Jedno jest pewne – nie będziecie się nudzić. Założeniem Steeze Travel jest to, że nasze wyjazdy mają się zdecydowanie różnić od wycieczki kupionej w standardowym biurze podróży. Zapewnimy Wam pełno atrakcji, które są nie tylko świetną zabawą, ale też integracją z innymi uczestnikami. Czas pokazał, że nowe znajomości zawarte na naszych wyjazdach przekształcają się często w przyjaźń na lata.

Czy sklep jest blisko apartamentów?

Staramy się, żeby w naszej ofercie były jedynie hotele, które mają dobrą lokalizację. Wśród wytycznych, którymi się kierujemy jest m.in. sklep w okolicy. Możecie więc liczyć na to, że do najbliższego sklepu nie będziecie musieli pokonywać kilometrów.

Co muszę zrobić, żeby dostać sprzęt na testy na wyjeździe?

Jeżeli chcesz przetestować sprzęt zgłoś się do naszej kadry. Na miejscu będziesz mógł wybrać na czym chciałbyś pojeździć. Jedyne co musisz zrobić to podpisać Warunki Wypożyczenia Sprzętu Testowego. Sprzęt ten wypożyczamy na jedną dobę – od popołudnia do popołudnia.

Ubezpieczenie

Co obejmuje ubezpieczenie?

Ubezpieczenie zawarte w cenie naszych wyjazdów jest sprawdzone i nigdy nie mieliśmy z nim problemów. Jest to specjalne ubezpieczenie dla aktywnych osób i obejmuje wszystkie atrakcje, które Wam proponujemy. Ubezpieczenie działa od momentu wyjazdu aż do powrotu. Zapewnia: transport helikopterem, hospitalizację, wizyty u lekarza oraz transport powrotny do domu w Polsce. Nasze ubezpieczenie (w cenie) jest zawarte w firmie: STU Ergo Hestia S.A.

Sumy ubezpieczeń, pakiet podstawowy:

  • KL, assistance oraz koszty ratownictwa: 200 000 PLN,
  • NNW 20 000PLN,
  • OC 200 000PLN,
  • Bagaż 2 000PLN + rozszerzenie o pakiet SPORT (sporty rekreacyjne i ryzykowne- narciarstwo i snowboarding).

Sumy ubezpieczeń, pakier rozszerzony:

  • KL, assistance oraz koszty ratownictwa 500 000PLN,
  • NNW 30 000PLN,
  • OC 1 000 000PLN,
  • Bagaż 5 000 pln – pakiet sport plus: (sprzęt sportowy 5 000 pln, sporty rekreacyjne, ryzykowne i extremalne (jazd po trasach + freeride).

Jak skorzystać z ubezpieczenia?

Na początku wyjazdu otrzymasz kartę z numerem ubezpieczenia oraz telefonem alarmowym. Jeżeli przydarzy Ci się jakiś wypadek od razu zadzwoń pod ten numer. Zgłosi się osoba mówiąca w języku polskim i pokieruje Cię w odpowiednie miejsce. Ważne jest, żebyś udając się do lekarza miał/a ze sobą kartę z numerem ubezpieczenia oraz dowód osobisty.

Szkolenie

Czy mogę wykupić szkolenie?

Na naszych wyjazdach oferujemy Wam szkolenia snowboardowe i narciarskie. Warunkiem zorganizowania szkolenia grupowego jest uzbieranie minimalnej ilości 4 zainteresowanych osób. Uczestnictwo w szkoleniu to koszt 250 zł za 10 godzin/ 1 osoba. Prowadzą je wykwalifikowani instruktorzy, którzy stanowią sprawdzoną kadrę Steeze Travel. Gwarantujemy możliwość zmiany grupy w trakcie szkolenia ze względu na poziom zaawansowania i dopasowania do poziomu grupy (początkujący, średniozaawansowany, zaawansowany). Szkolenie trwa 10 godzin: 2 godziny dziennie przez 5 dni w panelach 9:00-11:00; 11:30-13:30.

Kiedy muszę zgłosić chęć udziału w szkoleniu?

Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem zgłoś to najlepiej podczas rezerwacji. Ilość instruktorów na wyjeździe uwarunkowana jest ilością osób zapisanych na szkolenie. Jeżeli za późno podejmiesz decyzję, może się okazać, że nie będzie już miejsc. Zawsze jednak możesz zapytać naszą kadrę o możliwość nauki, jeżeli instruktorzy nie będą mieli pełnych grup możesz zapisać się na szkolenie nawet na wyjeździe.

Ile osób jest w grupie?

Zapewniamy małe grupy - od 4 do max 8 osób, zawsze dostosowane do Waszych umiejętności.

Wyjazd

O której godzinie należy opuścić apartamenty?

Apartamenty opuszczamy zawsze w godzinach porannych. Dokładna godzina ustalana jest przez obsługę hotelu.

W jaki sposób odbywa się zdawanie apartamentów?

Na wyjeździe poinformujemy Was w jakich godzinach obsługa hotelu będzie sprawdzać apartamenty. Do tego czasu muszą być one posprzątane i całkowicie puste. Wszystkie bagaże należy wynieść wcześniej do autokaru. Jedna osoba z apartamentu musi być obecna przy jego zdawaniu.

Ogólne

Czy mogę przenieść moją rezerwację na inną osobę?

Możesz, wiąże się to jednak z kosztem zmiany danych w rezerwacji, który wynosi 50 zł.

Co warto zabrać na wyjazd?

Na wyjazdy zimowe koniecznie należy zabrać krem na mróz i krem z wysokim filtrem. Warto również zabrać kask – jest obowiązkowy dla osób chcących korzystać ze snowparków, jednak ze względu na bezpieczeństwo polecamy go wszystkim uczestnikom.

Promocje
Zostań Ambasadorem Steeze na wyjazdach zimowych

ambasador steeze

Zostań Ambasadorem STEEZE TRAVEL

Zniżki Steeze na wyjazdy zimowe

first minute

Kliknij i zobacz jak obniżyć koszty wyjazdu